Categories
Новини

Кросовер JAC S5 отримав 5 зірок за результатами краш-тесту C-NCAP

Китайський центр автомобільних технологій і досліджень (CATARC) оголосив результати серії краш-тестів C-NCAP, за результатами яких кросовер JAC S5 отримав найвищу оцінку за безпеку.

Витримавши всі випробування з честю, кросовер S5 став другим автомобілем в модельному ряду JAC після седана J5, який отримав за безпеку 5 зірок. Запорукою успіху стала ретельно продумана конструкція з використанням високоміцних сталей, ефективних систем безпеки. Jacs5, доступні на ринку України, оснащені подушками безпеки водія і пасажира, системою розподілу ABS і гальмівного зусилля, системою контролю тиску в шинах, триточковими ременями безпеки з преднатяжителями, дитячим замком задніх дверей. Кросовери в комплектації Luxury додатково оснащуються контролем тяги, системами допомоги при спуску і підйомі (HDC і HAC).

З 2012 року краш-тести в рамках програми C-NCAP проводяться за методикою, максимально наближеною до стандартів EuroNCAP. Автомобілі для тестів виробником не передбачені, покупка проводиться центром CATARC в випадково обраних автосалонах, що дозволяє досягти максимальної об’єктивності дослідження. Програма тестування включає в себе чотири основних тести. Спочатку JACS5 був вражений суцільним бар’єром зі 100-відсотковим перекриттям зі швидкістю 50 км / год. Після зіткнення подушки безпеки водія і пасажира, а також ремені з преднатяжителями працювали в штатному режимі, ефективно захищаючи груди і голови манекенів.

Друге випробування – удар по деформується бар’єру з 40-відсотковим перекриттям, який з 2012 року проводиться зі швидкістю, збільшеною до 64 км / год (раніше зі швидкістю 56 км / год). Зім’яті ділянки в передній частині автомобіля ефективно поглинали енергію удару, зберігаючи цілісність капсули салону, при цьому між колінами манекена водія і елементами салону було достатньо місця.

Бічний удар деформується бар’єром зі швидкістю 50 км/год вважається одним з найскладніших випробувань в програмі C-NCAP. В результаті удару силові елементи практично не деформувалися, бічні подушки захищали голови пасажирів від травм. І передні, і задні двері відкривалися без проблем.

Чимало проблем автовиробникам доставляє «тест на батоги» або удар ззаду на невеликій швидкості. Цей тест проводиться для перевірки ефективності захисту від травм шиї, викликаних ударами ззаду. Для цього система сидіння і ременів безпеки, включаючи попередні натягувачі, монтується на рухому платформу, яка з великим прискоренням розганяється до 16 км / год, імітуючи удар. При цьому ремені безпеки надійно фіксували тіло «манекена», а підголівник захищав шию від травм.

Автомобілі JACS5 вже доступні в автосалонах.

JAC Finance

Вигідні умови кредитування.

ТОВ “ДЖАК УКРАЇНА” пропонує найкращі умови кредитування:

  • 20% перший внесок на 5 років;
  • 30% перший внесок на 7 років;
Розрахувати кредит