- JAC - https://jac.ua -

Дизайн-центри JAC: Джерела натхнення

Будь-автовиробник рано чи пізно приходить до усвідомлення необхідності створення і розвитку власних конструкторських та інженерних шкіл.

Керівництво JAC Motors прекрасно розуміє важливість того, що продукція компанії має власне обличчя, і приділяє пильну увагу області R & D. JAC інвестувала понад 100 млн доларів у створення власного науково-технологічного центру площею 50 000 м2, який включає в себе дизайн-студію, окремі науково-дослідні відділи з розвитку легкових, важких вантажівок і легких вантажівок. Інженери компанії працюють над створенням силових агрегатів, трансмісій, елементів підвіски. На території науково-дослідного центру обладнана випробувальна доріжка. Інженери JAC співпрацюють з випробувальною лабораторією C-NCAP, а також активно залучають фахівців і студентів з технологічних університетів Тонджі, Хефей, Хуаджонг і Тяньцзінь. У той же час в R&D-центрі JAC може працювати до 3 000 чоловік, але це, можна сказати, «проектна потужність». Сьогодні співробітниками є близько 1 500 фахівців. Співробітники R&D центрів JAC володіють більш ніж 800 патентами в області дизайну і технологій.

Оскільки Китай – молода країна з автомобільної точки зору, школа дизайну в ній тільки стає на ноги. Саме тому JAC створила дизайнерські центри в Італії та Японії, країнах з самобутніми і несхожими на себе школами дизайну. Під час пробігу Go Brazil Goal команді «Богдан-Автотрейд» вдалося познайомитися зі співробітниками дизайнерського центру JAC, які працюють в Турині.

Главою італійського центру JAC є Даніеле Гальоне. Даніеле широко відомий у вузьких колах автомобільного дизайну, адже протягом усієї своєї кар’єри він очолював центри дизайну Alfa-Romeo, Maserati і Chrysler, за його безпосередньої участі був створений шедевр Alfa-Romeo 8C. У його послужний список входить створення дизайну інтер’єру Maserati Quattroporte, одного з кращих 4-дверних седанів в світі. Джанкарло має багаторічний досвід роботи з брендами Fiat, Lancia і Maserati. Головним інженером італійського R&D центру є Мауріціо Полі, який встиг попрацювати на благо всесвітньо відомих ательє Stola і Italdesign Giugiaro.

Ця зоряна команда займалася розробкою дизайну кросовера JAC S5, їх перу належать новинки, представлені JAC на Пекінському автосалоні, а також рестайлінгові версії популярних моделей JAC J5 і J6.

Створюючи актуальні традиційні моделі з бензиновими двигунами для різних ринків, конструктори JAC вже сьогодні пропонують серійні електромобілі, такі як iEV5, а також створюють фундамент для майбутнього, впроваджуючи прогресивні системи управління жестами, на зразок концептуального кросовера JAC SC-9, представленого в цьому році в Пекіні.