Categories
Новини

Plug-in Hybrid: Революція в гібридних технологіях – як PHEV оживає в JAC Refine RF8

Уявіть, як тиша електрокара зливається з надійністю бензинового двигуна, дозволяючи мчати сотні кілометрів без турбот про заправки. Це Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) – технологія, де двигун внутрішнього згоряння працює в тандемі з електромоторами, а батарея набирає заряд від розетки чи станції. У Китаї ринок PHEV зростає на 60% щорічно, а бренди на кшталт JAC Motors вдихають нове життя в сегмент MPV, роблячи його динамічнішим і більш екологічним.

JAC Refine RF8 PHEV, оновлений у 2025 році, – яскравий приклад: просторий мінівен для сім’ї, де PHEV перетворює поїздки на ефективну пригоду. Чому це важливо? Технологія дозволяє скоротити викиди на 50–70%, зменшити споживання пального та зробити «зелений» транспорт практичним. Це поєднання економічності в умовах міських заторів і витривалості на довгих маршрутах — наприклад, можна доїхати з Києва до Карпат на одному заряді та повному баку!

Розберемо крок за кроком технологію PHEV, її втілення в RF8 та ключові переваги.

Суть PHEV — у гармонійному поєднанні електроенергії та бензину, де батарея виступає основним джерелом енергії під час руху. На відміну від класичних HEV, у яких батарея заряджається лише під час роботи двигуна, PHEV можна підключати до зовнішнього джерела живлення — наприклад, звичайної розетки. Це забезпечує запас ходу на електриці від 100 до 300 км.

У RF8— флагманської 7-місної моделі, що була презентована у 2025 році — ця концепція реалізована через 3DHT-систему. 1,5-літровий турбодвигун внутрішнього згоряння видає 163 к.с. (120 кВт) і 255 Нм, працюючи в парі з фронтальним електромотором потужністю 160 кВт і 350 Нм. Комбінована потужність становить 280 кВт, а загальний крутний момент — понад 600 Нм.

DHT-архітектура об’єднує двигун, електромотор і планетарну коробку передач з ефективністю 45%. Батарея CALB ємністю 44,5 кВт·год (LFP з рідинним охолодженням) забезпечує до 252 км електричного ходу за стандартом CLTC, а загальний пробіг із баком на 54 літри — до 1150 км.

Серед ключових переваг — економія пального до 70% (лише 1,27 л/100 км за WLTC у гібридному режимі), нульові викиди в місті, максимальна швидкість 180 км/год і розгін до сотні за 7,3 секунди. RF8 випереджає бензинових конкурентів на кшталт Toyota Sienna, залишаючись доступнішим в обслуговуванні. А також це ще й до 252 км електричного ходу без потреби заїжджати на АЗС.

Принцип PHEV — гармонія компонентів. Електромотор забезпечує миттєвий старт, ДВЗ — стабільний заряд. Батарея (LFP або Li-ion, 20–50 кВт·год) живить тягу через інвертор, а турбодвигун (1.5 л, Євро-6) з упорскуванням 350 бар — підживлює її. Трансмісія P1+P3: генератор старту без ривків, плавно, як шовкова стрічка.

У RF8 реалізовано трьохрежимну гібридну трансмісію 3DHT з двома зчепленнями, яка поєднує двигун внутрішнього згоряння, електромотор і планетарну коробку передач. Алюмінієвий блок DOHC (4 циліндри, 1499 см³) інтегрований з електромотором у єдину систему, де електроніка в реальному часі розподіляє потужність залежно від режиму руху.

Висновки: Чому варто обрати Plug-in Hybrid

Технологія PHEV — це не просто компроміс між електрокаром і бензиновим авто. Це:

  • Гнучкість: електрика для міста, гібрид — для траси;
  • Економічність: менше витрат на паливо;
  • Екологічність: зменшення шкідливих викидів;
  • Практичність: зарядка вдома, загальний запас ходу до 1150 км;
  • Комфорт: тиха їзда, плавна динаміка, сучасні опції.

Очікується, що досить скоро JAC RF8 з’явиться в офіційній дилерські мережі JAC в Україні. Щоб дізнатися більше деталей, звертайтеся за телефоном: (073) 268-78-36, а щоб бути в курсі останніх новин компанії «JAC Україна» підписуйтесь на офіційну сторінку JAC Україна у Facebook, а також слідкуйте за новинами на сайті Новини – ТОВ “ДЖАК УКРАЇНА”