Categories
Новини

GO BRAZIL GOAL: від України до Германії

Go Brazil Goal, проект, над яким ми живемо протягом останнього місяця, розпочався. Сьогодні ми ведемо наш блог з Берліна, подолавши майже 1 600 кілометрів дорогами України, Польщі та Німеччини і ось вони, наші перші враження.

1 березня Київ проводжав нашу команду вітром і легкою мрякою, ніби натякаючи на те, що не варто затримуватися на вулиці для фотосесії, а ось пора сісти за кермо і відправитися в пригоду. Зробивши кілька фотографій на пам’ять біля пам’ятника засновникам Києва, наша чудова дюжина JAC S5 вирушила в дорогу.

Треба сказати, що рух колони з десяти машин не таке просте. Однак вже за годину ми вловили командний ритм і «сівши в круїз» до вечора дісталися до міста Лева. Дороги, всупереч очікуванням, не були зайняті. Траса, побудована до Євро-2012, вже місцями досить зношена, але це кросовери, щоб відчувати себе на асфальті будь-якої якості, як риба у воді.

Перші пару сотень кілометрів дозволили помітити, що з моменту появи першого S5 в Україні у вересні минулого року китайським конструкторам вдалося щось поліпшити. Минулого року ми скаржилися на недостатньо енергоємну підвіску, яка дещо нервово реагувала на незначні, на перший погляд, порушення. Здається, наші коментарі не залишилися непоміченими: в налаштування підвіски були внесені зміни, завдяки яким кросовер спокійно шарудить на трасі, повідомляючи про наявність недоліків покриття з невеликим поплескуванням по шинах.

Треба сказати, що ми вирушили в подорож на абсолютно нових автомобілях, з пробігом буквально в кілька десятків кілометрів. На ділянці від Києва до Львова середня витрата становив 9 – 9,5 літрів, в залежності від стилю водіння пілота. Але в міру обкатки двигунів ми очікуємо зниження середнього значення. У Львові наша команда зупинилася в готелі “Нота Бене”, чудовому затишному готелі, який ми можемо сміливо рекомендувати мандрівникам.

2-го числа ми рушили в бік прикордонного переходу Шегені. Без проблем проходила митниця, одночасно рекламуючи співробітникам польської митниці JAC S5. Хлопці довгий час не вірили, що така машина, як наша, з 2-літровим турбованим 167-сильним мотором і практично максимальною комплектацією може коштувати до 20 000 у.о.

Подорож дорогами Польщі до нашого наступного пункту пропуску, Кракова, виявилася найболючішою частиною подорожі досі. Хороші в цілому з точки зору якісних доріг, чіткої розмітки, сіл і містечок, що впадають один в одного і… Драконівські обмеження повсюдно: 40 – 50 – 70 – 90. Саме в такому ритмі ми їхали цілий день і два відрізки автобану, якщо чесно, не особливо піднімали нам настрій.

Гарною компенсацією стала прогулянка вечірнім Краковом. Історичний центр можна пройти за годину з невеликими, але затишними вуличками, красивою архітектурою і доброзичливою атмосферою дозволили забути про похмуру сиру погоду і дорогах.

Наступного дня наша команда розділилася на дві групи по 5 автомобілів. Частина S5 йшла в Австрію та Італію, а нас чекав марш за маршрутом Краків-Берлін.

До нашого величезного задоволення весь шлях пройшов по автобану, де наша п’ятірка підтримувала високу швидкість від 130 до 160 км / год. JAC S5 поводився відмінно, стійкість на високих швидкостях хороша, і навіть виникаючий часом бічний вітер не доставляв незручностей. До речі, автобан в Німеччині абсолютно безкоштовний, тоді як в польському сегменті ми платили тричі по 10 злотих за кожну машину (близько 30 грн).

Сьогодні ми переїжджаємо в Амстердам, де залишимося більше тижня і де нарешті почнеться футбольна частина нашої пригоди.

JAC Finance

Вигідні умови кредитування.

ТОВ “ДЖАК УКРАЇНА” пропонує найкращі умови кредитування:

  • 20% перший внесок на 5 років;
  • 30% перший внесок на 7 років;
Розрахувати кредит