10 трас загальною протяжністю 537 км, в тому числі 160 км спеціальних. У Чемпіонаті взяли участь 40 кортежів, 116 автомобілів і 232 гонщика.
Від JAC Motors в Ралі був представлений седан JAC J4 під назвою A30 на внутрішньому ринку Китаю. Обов’язковою умовою участі в Ралі є те, що обсяг виробництва моделі повинен бути не менше 2500 одиниць на рік. JAC J4 довелося зіткнутися з жорсткою конкуренцією в особі Volkswagen Polo, Ford Fiesta, Citroen C2, Peugeot 206 та інших гідних суперників.
Всі три машини JAC J4, які брали участь в трасі, не тільки успішно завершили її, але і вийшли переможцями. Кортеж JAC J4 був визнаний кращим на першому етапі Ралі!
Оснащений двигуном 1.5 VVT з точно підібраною трансмісією і легкою масою кузова, JAC J4 володіє відмінними можливостями скелелазіння і розгону, а також відмінною стійкістю за рахунок передньої підвіски MacPherson, передніх пружин амортизаторів і бічних стабілізаторів. Безпеку автомобіля підтвердив краш-тест C-NCAP з результатом 54,5 бала, що відповідає максимальним 5 зіркам.
Успіх JAC J4 продовжився і на третьому етапі Ралі, який відбувся 21 липня в місті Чжан провінції Ганьсу, де жак J4 також завершив гонку з відмінним результатом.
А 27 липня на пекінському етапі Ралі кортеж JAC J4 завоював ще два титули – кращий гонщик і кращий гоночний кортеж!
Незважаючи на дебют, JAC був відмінно підготовлений до гонки. Адже перемогти відразу в двох етапах Ралі – непросте завдання!