Першого березня в рамках спільного проекту JAC International і центрального китайського телеканалу CCTV, за підтримки «Богдан-Автотрейд», група журналістів на кросоверах JAC S5 вирушила в багатоденне турне по Європі, щоб зняти серію сюжетів про підготовку європейських збірних до чемпіонату світу з футболу в Бразилії, а заодно показати європейським автомобілістам сучасні позашляховики, які останнім часом випускаються в Україні.
З Києва JAC S5 стартував з десяти кілометрів на одометрах. В кінці пробігу на приладових панелях машин грали зовсім інші цифри – пробіг перевищив 9000 кілометрів! Десять екіпажів разом вирушили до Кракова, де розділилися на дві команди по 5 автомобілів, відправившись назустріч футбольним і автомобільним пригодам.
У той час як одна з команд, пролетівши по автобанах Польщі та Німеччини, зупинилася в Нідерландах майже на два тижні, друга група їхала по дорогах Італії. І якщо «голландці» активно вивчали Амстердам і його околиці, не забуваючи знайомитися з ФК «Аякс», то «італійська» команда зупинилася в Римі, відвідавши столичні «Рому» і «Лаціо». Пізніше були зустрічі з «Боруссією» Дортмунд, товариський матч китайсько-української команди з чемпіонами Німеччини мюнхенською «Баварією» і ще багато цікавого, що можна прочитати в нашому блозі http://jacukraine.blogspot.com/.
Весь цей час надійними супутниками мандрівників були кросовери JAC S5 з 2-літровими турбованими двигунами, 6-ступінчасті коробки передач в максимальній для України комплектації. Машини показали себе з кращого боку: не даючи ні найменшого приводу сумніватися в надійності, вони легко підтримували швидкість 140-160 км / год на автобанах, демонструючи відмінну стійкість. Комфортна підвіска і ефективна система кондиціонування порадували в місті. Аудіосистема з відтворенням звуку Bluetooth допомогла скрасити довгі 700-кілометрові подорожі.
Незважаючи на те що європейці традиційно віддають перевагу продукції свого місцевого автопрому, інтерес автомобілістів до JAC S5 приємно здивував учасників пробігу. Дуже багато питань з приводу вартості, комплектації, доповнює конструктори і головне – ніяких комплексів про країну-виробника. Все це дозволяє з оптимізмом дивитися на плани з експорту автомобілів JAC в європейські країни, в яких українському заводу «Богдан» відведена значна роль.