Розробка власних моторів – важлива складова успіху компанії JAC, яка послідовно розвиває власну інженерну школу. Слідуючи тенденціям, конструктори компанії зосередилися на створенні турбованих силових агрегатів. В арсеналі JAC є бензиновий 1, 8-літровий турбодвигун, а також кілька дизельних. Протягом останніх п’яти років ведуться роботи зі створення малокубритного бензинового двигуна з турбонаддувом, розробка якого велася спільно з австрійською компанією AVL – одним з провідних незалежних виробників двигунів в світі.
Результат роботи інженерів і конструкторів перевершив найсміливіші очікування: бензиновий агрегат об’ємом 1,5 л в поєднанні з турбонагнітачем видає 160 к.с. потужності в діапазоні 4850-5500 об / хв. Двигун характеризується високою паливною економічністю, відповідає екологічним стандартам Євро 5. Реалізувати потенціал прогресивного двигуна допоможе 6-ступінчаста МКПП, а також автоматична коробка передач з подвійним зчепленням власної конструкції, виробництво якої почнеться найближчим часом. Такими показниками не може похвалитися жоден з двигунів п’ятдесяти китайських виробників, а в порівнянні з продукцією провідних світових брендів силовий агрегат JAC демонструє відмінні характеристики.
Двигун 1.5T GDI (внутрішнє позначення HFC4GB2.6) буде встановлюватися в основному на компактний седан JAC J4 (A30). Дана модель вже деякий час продається на внутрішньому ринку і в Латинській Америці, а в наступному році вона повинна поповнити модельний ряд JAC в Україні. JAC J4 займе місце в лінійці перед седаном JAC J5.
Дізнайтеся більше про JAC JAC на Facebook