Categories
Новини

Черговий незалежний тест-драйв нової моделі JAC S3

Якщо раніше продукція бренду потрапляла під визначення «недорога хороша якість», то у випадку з компактним кросовером S3 мова вже йде про оригінальний дизайн, технічну комплектність і багатому оснащенні.

ПРОЕКТ.

Автомобіль виглядає яскраво. Оригінально виглядають передня частина, корма, профіль. Якість збірки кузова висока – зазори між деталями всюди однакові.

ОПТИКА.

Відповідає всім сучасним євростандартам. Фари мають світлодіодні стрічки денних ходових вогнів, інтегровані в фари, а поворотники інтегровані в дзеркала. Передні і задні протитуманні фари є у всіх комплектаціях, навіть в базовому. Задні ліхтарі виготовляються окремо і розташовані досить низько, що дозволяє їм відмінно висвітлювати дорожнє покриття при русі задом наперед.

ПРОНИКНІСТЬ.

Для кросовера колеса невеликі: 16-я колеса і 55-й профіль – це не те, що забезпечить безпроблемне проковтування ям і нерівностей. Але в цьому є і плюс: покупка зимової гуми завдасть набагато меншого удару по сімейному бюджету. А ось дорожній просвіт дійсно вражає: 20 см цілком достатньо і для їзди по бордюру, і для їзди по трасі. Крім того, дно кузова захищене пластиковими накладками. І все ж їхати в JACS3 на серйозному бездоріжжі не варто: є тільки передньопривідні модифікації.

СТОВБУР.

Його обсяг становить 600 літрів: цим не здатний похвалитися автомобіль з набагато більшими габаритами. Для тих, для кого цього недостатньо, є рейки, на яких можна закріпити верхній ящик. Але і це ще не все: задній ряд сидінь легко складається, перетворюючи кросовер практично в вантажний фургон.

ЗАЛ.

Сидячи на другому ряду, важко повірити, що база машини всього 256 см, стільки місця тут. Вертикальна посадка «автобуса» забезпечує простір для ніг, а високий корпус забезпечує неабияку кількість простору над головою. Пластик торпеди хоч і жорсткий, але якісний і тихий. Сидіння і дверні карти оброблені штучною шкірою, за якою легко доглядати. Інтер’єр виглядає сучасно. Приладова панель аналого-цифрова, досить стильна і легко читається. У верхній частині центральної консолі розташований семидюймовий дисплей. Торкаючись сенсорного екрану можна управляти мультимедійною системою, відповідати на телефонний дзвінок або налаштовувати навігатор. Блок управління для однозонного клімат-контролю є аналоговим. Розважальна система здатна зчитувати інформацію практично з будь-яких зовнішніх носіїв. До алгоритму роботи з бортовим комп’ютером доведеться звикнути, та й кнопка управління для нього не дуже вдала. Багатофункціональне кермо регулюється лише по висоті, але зберігає дуже широкий діапазон регулювання сидінь. Пряма видимість відмінна. Ззаду він обмежений вузьким склом, але є парктроник, а бічні дзеркала розташовані правильно.

ДИСК.

Під капотом S3 знаходиться півторалітровий бензиновий мотор потужністю 113 к.с. З урахуванням ваги кросовера вимагати від машини вибухової динаміки безглуздо. Якщо не намагатися обігнати всіх на дорозі, їздити на JACS3 легко і комфортно. Тандем двигуна і варіатора працює плавно і плавно. Але динамічна їзда змушує постійно крутити мотор вище трьох тисяч оборотів, що відповідно позначається на витраті: незважаючи на те, що заявлений виробником в змішаному циклі середній витрата палива становить близько шести літрів, нижче дев’яти з половиною нам не вдалося опустити його. За конструкцією підвіска кросовера проста і надійна: повністю незалежна зі стійками MacPherson спереду і напівзалежна з торсіонної балкою ззаду. Він досить м’який і зручний, але на відвертих нерівностях швидкість краще знизити, а кросовер не вітає різких маневрів: високий кузов розгойдується на всі боки. Рульове управління з електропідсилювачем керма не дуже інформативно, але дуже легке. Гальмівна система працює ефективно. Автомобіль спереду і ззаду оснащується дисковими гальмами. У список електронних помічників, що забезпечують активну безпеку, входять ABC, ESP, система розподілу гальмівних сил, контроль тяги і навіть допомога при підйомі і спуску з гори і контролі тиску в шинах.

ВИРОК.

«+» Доступна ціна, оригінальний дизайн. Просторий салон і дуже великий багажник. Повний комплект систем активної безпеки. Багате сучасне обладнання. Якісна обробка і збірка. Практичність. Зручна підвіска.

«-» Динаміка розгону Модеста і відносно малопотужний двигун. Невеликі колеса для кросовера. Дуже легке кермо. Хоча це можна віднести до плюсів, як то кажуть «для любителя»

В умовах кризи найкращим аргументом є ціна.На цьому моментально закінчується будь-яка дискусія: таку антикризову пропозицію на ринку сьогодні ще потрібно шукати. Ну і недоліки, про них легко забути: подивіться на ціну ще раз …

Нагадаємо, що в Україні купити автомобілі JAC можна в дилерській мережі офіційного дистриб’ютора компанії «Богдан-Автотрейд», яка налічує понад 30 дилерських центрів JAC по всій Україні.

Детально ознайомитися з представленими моделями, спланувати тест-драйв, дізнатися умови придбання авто можна на офіційному сайті компанії jac.ua

Інформаційна лінія: 0 800 500 740 (дзвінки зі всіх стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

Приєднуйтесь до нас у Фейсбуці, Вконтакте, Ютубі

JAC Finance

Вигідні умови кредитування.

ТОВ “ДЖАК УКРАЇНА” пропонує найкращі умови кредитування:

  • 30% перший внесок на 7 років;
Розрахувати кредит